Warto wiedzieć - Warmia Resort
+48 662 122 000
Rezerwacja Online

Warto wiedzieć

1. Kiedy rozpoczyna się doba hotelowa?

W sezonie wysokim rozpoczyna się o godzinie 16:00, kończy o godzinie 10:00.
Poza sezonem wysokim, tj. w sezonie niskim i średnim, doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy o godzinie 11:00.

2. Czy doliczane są dodatkowe opłaty do pobytu?

Podczas zameldowania (w recepcji) należy uregulować opłatę miejscową, wynosząca 2,31 zł/osoba/doba.

3. Czy w Resorcie jest restauracja?

W naszym kompleksie nie ma restauracji, niemniej jednak w promieniu kilku kilometrów Goście Resortu mogą skorzystać z oferty znanych i cenionych restauracji, świadczących także usługę dowozu potraw bezpośrednio do Villi. Każda Villa posiada w pełni wyposażoną kuchnię oraz grill na wyłączność. Zapraszamy do Resort Baru, w którym serwujemy pyszną kawę, herbatę, świeżo wyciskane soki, lemoniadę, lody, drobne przekąski, wspaniałe wina z polskiej winnicy, regionalne piwo, szeroki wybór innych napojów bezalkoholowych oraz alkoholowych.

4. W jakiej odległości znajdują się sklepy spożywcze?

W promieniu 3 km znajdują się cztery dobrze zaopatrzone sklepy spożywcze oraz piekarnia.

5. W jakiej odległości od Resortu znajduje się najbliższy Bankomat?

Bankomat znajduje się w Gietrzwałdzie, tj. 2 km od Resortu.

6. Czy do Resortu można przyjechać ze zwierzętami?

W Resorcie nie akceptujemy pobytów ze zwierzętami.

7. Czy na wyposażeniu Villi znajduje się grill?

Grill znajduje się na tarasie każdej Villi. Dodatkowo, zapewniamy Gościom brykiet/węgiel drzewny oraz podpałkę.

8. Jakie źródło ogrzewania znajduje się w Villi?

Każda Villa posiada kominek oraz grzejniki elektryczne. Nasze Ville są całoroczne.

9. Czy drewno do kominka jest dodatkowo płatne?

W pakiecie “powitalnym” Goście otrzymują 1 wiązkę drewna. Dodatkową porcję opału można nabyć w recepcji w cenie 15 zł/wiązka.

10. Jakie jest wyposażenie kuchni w Villach?

Ville posiadają w pełni wyposażoną kuchnię, tj. lodówkę, płytę ceramiczną, czajnik, zmywarkę, patelnie, garnki, talerze, szklanki, kieliszki, sztućce, akcesoria takie jak: miski, wyciskacz do czosnku, tarkę, obieraczkę do warzy). Dodatkowo zapewniamy Gościom gąbkę, ściereczkę, płyn do naczyń oraz kostki do zmywarki (1 szt./doba)

11. Czy w Resorcie funkcjonuje wypożyczalnia rowerów?

Tak. Goście mają możliwość wypożyczenia rowerów terenowych (damskich, męskich, dziecięcych). Najmłodszym Gościom zapewniamy także foteliki rowerowe (Hamax) oraz kaski dziecięce.

12. Jaka jest odległość od jeziora i najbliższej plaży?

Nasz kompleks jest położony w odległości ok. 150 m od Jeziora Giłwa. W pobliżu Resortu znajdują się dwie plaże z kąpieliskami.

13. Czy na terenie Resortu można rozpalić ognisko?

Oczywiście. Goście kompleksu mają do dyspozycji wyznaczone miejsce przeznaczone do biesiadowania (palenisko, ławeczki).

14. Na jakich zasadach można korzystać z kortu tenisowego?

Goście Resortu mogą wynająć kort tenisowy odpłatnie w cenie 35 zł/1 h (Goście z zewnątrz – 50 zł/1h).
Rakiety oraz piłki są przechowywane w recepcji / są wydawane Gościom na czas wynajmu kortu.

15. Czy w okolicy Resortu znajduje się basen?

Oto lista basenów/aquaparków zlokalizowanych w okolicy Resortu:

Olsztyn
Aquasfera
Basen Akademicki

Pluski
Warmia Park

Lidzbark Warmiński
Termy Warmińskie

16. Czy jacuzzi, znajdujące się na tarasie Villi Deluxe, jest czynne cały rok?

Oczywiście. Goście wynajmujący Villę Deluxe mogą korzystać z jacuzzi przez cały rok, bez względu na warunki atmosferyczne.
Woda w wannie z hydromasażem jest podgrzewana (przez obsługę kompleksu) do temperatury 38 stopni – może być dostosowywana w zależności od indywidualnych potrzeb/oczekiwań Gości.

17. Jak często są wymieniane ręczniki i pościel?

Częstotliwość wymiany ręczników i pościeli odbywa się w zależności od długości pobytu Gości w Resorcie. W przypadku pobytów 2 tygodniowych, wymiana ręczników i pościeli odbywa się jeden raz w trakcie pobytu.
Komplet ręczników (kąpielowy i do rąk) oraz pościeli przeznaczony jest na czas pobytu do 7 dni.
Oczywiście możliwa jest wymiana ręczników na życzenie Gości, w cenie 10 zł/komplet ręczników.

18. Czy Ville wyposażone są w pralkę automatyczną?

Na wyposażeniu Villi nie ma pralki, jednakże w odległości 20 km od Resortu, Goście mają możliwość skorzystania z usług pralni samoobsługowej.

19. Ile samochodów zmieści się na parkingu?

Przy wynajmowanej Villi przeznaczone jest miejsce parkingowe tylko na jeden samochód.
Dla Gości przybyłych do Obiektu większą ilością pojazdów, wyznaczone miejsce do parkowania znajduje się na jednym z dwóch dostępnych parkingów: – obok Resort Baru, – obok Villi nr 7 i 8.

20. Czy Resort oferuje vouchery?

Oferujemy Gościom 2 rodzaje voucherów: kwotowy oraz pobytowy.
Z przyjemnością pomożemy Gościom wybrać odpowiedni pakiet lub stworzymy autorski program zgodnie z indywidualnymi życzeniami.

21. Dla ilu osób przeznaczone są nasze Ville?

– Villa Premium i Deluxe przeznaczone są dla maksymalnie 6 osób.
– Villa Suite przeznaczona jest dla maksymalnie 4 osób.
* Villa jest przygotowana na liczbę osób zgłoszoną podczas procesu rezerwacji.